What if it doesnt belong here?



Fredag... Denna vecka har varit tuff. Nu är jag så slut på att jag bara vill lägga mig ner och dö lite. Det var längesen kroppen kändes på våldsamt tung måste jag säga, ryggen värker... Efter att ha dansat hela veckan känner jag mig lite mör, men det är ju i alla fall roligt. Ser fram emot nästa vecka när vi äntligen ska få visa upp vårat slit på scen. I helgen får jag dock inte vila heller, ikväll drar jag på DSU-läger och om allt är som det ska vara så lär vi ju inte ta det lugnt precis. Men jag ska försöka att inte klaga, jag lever ju livet i alla fall! Innan vi ska samlas på pingstkyrkan kl. 18.30 så ska jag på GoldenBar för att äta med Linus, mys! Så nu ska jag packa det sista innan han kommer. Ni får ha en bra helg! Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0