Things always change

Livet har verkligen gått emot mig idag. Allt har verkligen på ett eller annat sätt gått snett. Åh.. Jag känner mig så sjukt trött och utarbetad ab någon anledning. Jag borde njuta just nu, njuta av att skolan är så gott som avklarad och att jag får hålla på med det jag tycker om på dagarna. Visst, jag njuter en hel del! Men om denna slöhet kunde lämna mig skulle jag vara tacksam. Nej, jag gjorde inte detta inlägg bara för att klaga på att jag känner mig så nedslagen just nu. Jag fick se den klaraste regnbågen jag någonsin sett idag! Jag tog en rätt härlig ridtur tillsammans med Zannah! Just nu gräddas även mina bröd i ugnen. Inte illa pinkat trots allt. Nu ska jag snart se en film och sedan sova. Godkväll! Bless

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0