Thoughts are made for being figured out



Ibland är det bara så att man bestämmer sig för att vara onyttig. Det gjorde jag denna morgon, huvvaligen. Igår blev det så att jag åkte hem tidigare från lägret tillsammans med William för att dra en spontanresa till Umeå för att vandra runt på kulturnatta. Vi som for var jag, Linus, William, Rakel och Annelie. Grymt rolig kväll! Vi gjorde allt från att stå och lyssna på By Grace till att stå och dansa till dragspel och banjo. Innan vi for hem strax före 12 så fikade vi en macka på CaféStationen. Idag är jag sådär lagomt seg.. Snart ska jag ut på en promenad, först till bångvägen och sedan en sväng in till stan. Jag behöver lite tid för mig själv. Ha en skön söndag! Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0