Why is it so hard to keep it up?



Jag måste säga att denna film imponerade på mig, den överträffade alla förväntningar. I och med att dom tog bort massa karaktärer från de förra filmerna så tog dom istället in många nya klockrena skådespelare. Min favoritkaraktär av de som var nya spelades av Sam Claflin, helt underbar! Hans situation utvecklas på ett sätt man aldrig hade kunnat gissa. Jag skulle dock vilja veta mer om hur det gick för just honom, han var ju som bara en sidokaraktär, men jag hade velat se mer av honom! Se filmen säger jag, Kapten Jack Sparrow slutar aldrig att förvåna en.


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

Jag vill också veta hur allt slutade för honom! :D



Jag älskar verkligen blandningen mellan dödligt allvar och sjuk humor, haha, så sjukt bra film :)

2011-05-20 @ 18:01:15
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0