The end of something great



Nu är det snart dags, sista föreställningen... BUHU! I onsdags efter första föreställningen kändes det som att det var evigheter kvar till slutet, men nu är vi där. Känns otroligt sorgligt, jag har haft så otroligt roligt med allihopa! Lärt känna många nya fantatiska människor och även fått med mig en lärdom eller två. Men vi ska allt ge ett storslaget sisa uppträdande, lita på det! Just nu sitter jag och väntar på min skjuts, sedan ska vi rocka! Skriver mer sen om jag hinner, bilder från dessa dagar ska även ut. Men i eftermiddag sticker jag förhoppningsvis till storuman för att titta på när Amelia och Pontus går på bal, hoppas bara verkligen att jag hinner.. Men ni får ha en bra helg i alla fall! Så får vi se om mina uppdateringar blir lite roligare framöver. Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0