I could never find a word to say

Nu är vi igång! Två föreställningar klara, fyra kvar. Frustrationer, skratt och fotsvett är saker som mina dagar består av just nu, underbart va... På lördag drar jag till Skellefteå med massa vänner för att umgås, grilla och bada. Men innan jag far dit ska jag både hinna på en afrikans afton (som inte är på aftonen utan på morgonen) tillsammans med mamma och även ha DSU avslutning (som jag förmodligen kommer missa på grund av att jag far med bussen klockan 13.00). Men förhoppningsvis hinner jag vara med på förberedelserna inför avslutningen, alltid något! Ni får ursäkta mina sanslöst tråkiga inlägg just nu, mina tankar är mest runt musikalen just nu. Jag är på medborgarhuset från klockan 08.00 till klockan 20.30 imorgon. Så nu ska jag duscha och sedan sova. ujuj, godnatt på er! Bless

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0