Hear my voice

Okej, ännu en gång vädjar jag... Finns det inte någon som vill erbjuda mig ett sommarjobb? Måla hus, tvätta fönster, barnvakt, gå ut med hundar eller tvätta bilar. You name it, jag gör det! Både för att ha något att göra i sommar och för att tjäna lite pengar. Jag lovar, jag är ambitiös, noga och duktig på det mesta! Jag kräver inte mycket och jag är trevlig och ansvarsfull. Ta gärna kontakt med mig på numret 0702944238 ifall du har diverse arbete som ska utföras. Tack på förhand! Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Anonym

skriv upp dig på bemanningen :)

2011-05-31 @ 11:03:39
Postat av: Elin W

Jag kan fråga mina föräldrar om de vill ha hjälp med att måla om våran gäststuga i sommar :) Då kanske du kan komma och hälsa på mig ett par dagar och samtidigt tjäna dig en slant ;) Jag kan inte lova något, men skulle du vara intresserad?

2011-05-31 @ 15:14:23
URL: http://elinmariaulrica.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0