Havent changed after all


Tårtan som är närmast var den som jag gjorde, en väldigt lustig tårta må jag säga, om inte annat väldigt sliskig. Den innehöll både choklad och vanlig sockerkakebotten, en vaniljsås med lite daimsmak, ett lager med chokladmousse och grädde ovanpå med strössel som dekoration. Spännande... Ni ser även en liten glimt av boken han fick av mig nere i högra hörnet.

Nu vill jag bara ännu en gång säga ett stort grattis till bästaste Danne! Ikväll var han, Linus och Adam här och fikade tilsammans med mig, mamma och Simon. Vi åt två sorters tårtor och drack kaffe eller te. Den ena tårtan hade jag bakat och den andra hade Danne med sig. Mycket trevlig kväll med massa skratt och roliga historier. Jag hann även färga Dannes hår svart igen, det gäller att var effektiv, och jag lovar att det var längesen jag var så effektiv som just denna eftermiddag. Ojoj vad jag stressade för att hinna bli klar med allt innan alla skulle komma, men med lite hjälp så gick det! Av mig fick även Danne en bok som heter "Hur man blir bäst på allt" och ett fint kort med mycket text och bilder. Tack för den mysiga kvällen allesammans! Bra är ni. Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0