Come home my beloved


Bilder från sommren 2010, grillning med släkt!

Idag har jag varit aktiv ska ni veta, men nu är jag trött som en gnu. Bilderna i förra inlägger kommer från min promenad i förmiddags och ikväll har jag haft en svettig dansträning och sedan drog jag och Linus till Busjön för att ta ett dopp. Måste säga att det var rätt skönt, eller... Som vi sa det, uppfriskande! Första doppet ska inte vara skönt. I helgen har jag även börjat sakna min älskade kusin fruktansvärt mycket.. Snart är hon hemma! Åh, finafina Amelia. Island har nog varit väldigt spännande, men nu får du komma hem! Kram


Kärleksförklaringar
Postat av: Amelia

Tur du är söt! Men tänk om vi måste stanna här läänge.. Ojojoj. Saknar dig oxå! <3

2011-05-23 @ 00:18:04

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0