Avslutningsmusikalen 2011



Japp, nu var det gjort! Efter att ha slitit i ett år med denna musikal är den bortgjord på tre dagar.. Känns faktiskt helt ok! Är nöjd. Detta är gruppen männiksor som stått ut med varann varje onsdag i ett år nu, ni är underbara! Vi har haft så otroligt roligt tillsammans. Tack för denna musikaltid och tack för alla nya jag fått lära känna. Vill även tacka Linda speciellt för att hon har orkat med oss, hjälpt oss att kämpa och bara funnits där. Musikalen var något minnesvärt! Inget jag glömmer i första taget, längtar redan tills jag får den på dvd och kan kolla på den när jag vill. Nu ska jag dra till skolan för första gången på två veckor! Känns lite udda. Bless

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0