When you reflect on my heart



Bilder från när vi var o grillade i lördags, det blåste hejvilt! Därav var vi tvugna att göra ett vindskydd av vårat liggunderlag för att få igång elden, som ni kan se på en av bilderna.

Ojoj, vilken bra helg jag har haft. Vi, den legendariska trion så kallade CAC, har spenderat hela helgen i Knaften tillsammans. Där har vi myst, pratat, grillat, skrattat, lyssnat på musik, bastat, skrattat, kört bil, sett film skrattat... Jag har även hunnit rida tillsammans med Zandra. Vi körde ett hårdpass på ridbanan. Jag kämpade så att svetten rann, och ja, de gav resultat! Jag är så otroligt glad att jag äntligen börjat lära känna Zannah ordentligt. Helgen har verkligen varit toppen! Avslutades igår med en konsert på pingstkyrkan, dansuppvisning och en snabbsväng hem till Linus där jag kramade på honom och gav en present till Danne som inte var från mig. BRA HELG! Nu väntas en skön och solig vecka. Jag var även förbi på solariumet och stekte lite igår på dagen. De tog oväntat bra! Somnade dessutom och sov de 20 minuterna ut. Skööönt... När jag tänker efter har jag hunnit göra otroligt mycket i helgen. Vilket känns otroligt bra. Av denna dag består två lektioner. När jag kommer hem ska jag rida och ikväll mysa med pappa framför tven. Älska! Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

älska, älska, älska var ordet! <3

2011-03-28 @ 19:45:09
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0