When you know what love is

Jag måste bara få skriva lite om den senaste låten som jag la in som "Dagens" för någon dag sedan. Alltså... Killen som sjunger, han skrev den låten till sin tjej och historien bakom det är helt otrolig... Det är den sortens kärlek som jag står helt stum inför. Jag kan bara beundra honom, och jag känner med honom så otroligt mycket. Men alltså... Om ni tittar på detta filmklipp så tror jag att ni förstår. Jag blir så otroligt varm i hjärtat när jag ser det och samtidigt så otroligt ledsen. Livet är så otroligt orättvist. Men jag vill bara tillägna detta inlägg till honom, Chris Medina heter han. Det sägs att Gud inte utsätter oss för prövningar som vi inte i slutet klarar av, så jag hoppas att Chris har ett av de starkaste hjärtan jag någonsin stött på. Det kommer han att behöva, och det tror jag att han har. Massa tankar och hopp vill jag sända till honom!    




Fortsätt kämpa och lycka till.


Kärleksförklaringar
Postat av: Paui

Jag förstår din känsla Cicci! Jag fick tårar i ögonen när jag såg detta klipp.

2011-03-24 @ 15:27:41

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0