Like a party all night



Dessa bilder är tagna med fritidsgårdarnas kamera, så jag har stulit bilderna från dom.

Nu blev ni överraskade va?! Ni som nu fortfarande läser min blogg även om jag i förra inlägget skrev att ni skulle dissa den... Men från och med söndag kl 18.00 så kommer det inte att komma några inlägg på några dagar. Tror jag i alla fall. Fast man vet aldrig!
Jag hade en mycketmycket bra och händelserik kväll igår. Först drog jag, Linus, Elin och Danne till lappkåtan och åt en fruktansvärt god tacobuffé, hade kunnat äta minst dubbel så mycket, men jag var tvungen att sätta stopp efter en stor portion och lite chips. Annars hade jag mått dåligt kvällen ut... Efter det så hade Elin bjudit hem mig och några andra för att fira att lovet nu har börjat. Så vi åt massa goda kakor som hon och Johanna bakat, spelade ett spel med massa töntiga tjejfrågor och lyssnade på musik. Otroligt lyckad hembjudning! Jag gick lite tidigare än alla andra till MB eftersom att jag skulle jobba där. Kvällen flöt på otroligt bra! Jag stog mestadels i garderoben och hängde med Linus. Jag är inte någon discomänniska, blir mest bara trött av den sortens musik och all konstgjord rök. Men kvällen var mysig och jag galendansade lite på dansgolvet tillsammans med Paui och Annelie. Bra kväll! Kom hem där vid 02.00. Idag ska jag gå på marknaden, äta middag med Linus och senare jobba på duvan. Så jag tycker att ni kan komma o fika på duvan ikväll! Nej nu ska jag fika och sedan bege mig ut. Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Petra

Ååh. Jag vill galendansa på disko! XD

2011-03-05 @ 23:27:40
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0