Sometimes you have to think on what's best for you

Kan ju säga att denna måndag efter lovet inte har varit den bästa dagen. Känner mig allmänt slö, trött, sjuk... och allmänt otaggad. Vardagen känns onekligen väldigtväldigt grå efter dessa underbara lediga dagar. Menmen, taggen kommer tillbaka, det vet jag. Känner även att jag slarvat en del med mig själv den senaste tiden, speciellt med träningen. Kroppen känns lite extra tung just nu, men det ska jag snart återgärda. Ikväll får bli en nystart på en sundare, renare och mer träningsinspirerad livsstil. Det faktumet att jag nästan bara äter hårdbröd nuförtiden känns faktiskt bra, jag behöver inte ens tvinga mig till det. Jag VILL hellre äta det. Så ja... Jag ger nu ett löfte om att jag ska ta mig i kragen så att jag hittar tilbaka. Ska börja på en gång med massa kvällsövningar och en dusch. Ni får även gärna hålla tummarna och be för att mitt biologinationella på onsdag ska gå bra. åh... Godnatt på er! Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0