My wish

åh.. Jag har fått en kommentar där det står att jag har mycket värme på insidan och att man blir glad av min blogg, tack så otroligt mycket Annika N! Det värmde verkligen!

För det är något som jag vill kunna ge till andra människor, värme på insidan och glädje. Sånt som man inte kan köpa med pengar, utan sånt som man ger bara för att man vill! Det är även det jag vill jobba med i famtiden, stödja och hjälpa människor, ge dom något betydelsefullt och bara finnas där. Så jag uppskattar verkligen att få bekräftelse, att jag kanske lyckas med det redan nu. För jag har så otroligt mycket som jag vill dela med mig av till människor, ge dom bättre alternativ i livet och undervisa om det som jag verkligen älskar, min tro. Det finns så mycket mer där ute än tomma ord och betydelselösa handlingar. Inget betyder något om man inte gör det med kärlek. Jag älskar männikor, men hatar det som vi gör med våra liv. Gud gav oss en möjlighet till ett fantastiskt liv när han satte oss på den har jorden. Men vad gör vi egentligen med den möjligheten? Jag är inte ute efter att dömma männiksor, jag har lika många brister själv. Men jag vill samtidigt att alla ska veta vad dom går miste om ifall man inte ger Jesus en chans.
Ha en bra dag! Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: mormor

Vad glad jag blir när jag läser din blogg Cissi du ska veta att vi ber för dig att du ska få bli till hjälp o glädje för många..En bamsekram

2011-03-18 @ 20:33:18
Postat av: Annika Nordenstam

Hej! Va glad jag blir att min uppmuntran till dig får betyda något! =) Allt du beskriver att du drömmer om och vill uppnå... allt är möjligt! Och du behöver inte vänta.. Gud verkar redan genom dig genom denna blogg, genom ditt liv. Sen kommer du få se hur allt detta växer med tiden. Men livet är här och nu och du får betyda något redan nu, du är ett ljus! Stor kram /Annika

2011-03-19 @ 20:18:09

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0