My life in school

Plugga, plugga, plugga, plugga bort din sura min!




Japp, som rubriken säger, här är några bilder på min vardag i skolan just nu.
- Två sidor i historieboken.
- Min hängningsplats, jacka och påse.
- Ett smygfoto på Alan (eftersom att han emellanåt läser min blogg så ska de bli kul att höra hans reaktion, hehe)
 - Och till sist, våran otroligt snygga anslagstavla som sitter i vårat klassrum. Konstnärerna är många, min klass är väldigt kreativ på lektionerna. Tänk på att de flesta av dessa teckningar gjordes under lektionstid. Japp, min klass är duktig!
Idag har jag haft en mycket bra dag! Eftermiddagen speciellt bra. Efter att jag slutat skyndade jag mig till duvan där jag mötte upp älsklingen, två glasskulor till mig och en semla till honom. Vi hade ett otroligt mysigt fikaprat! Sedan skjutsade han mig till busstationen där jag träffade Cissi och hade trevligt prat med henne på bussen hem. Väl framme hoppade jag av direkt vid stallet och tog en underbart skön ridtur genom vackra Knaften i soldengången. Haha, ja visst låter det bra... De är det också! Jag mår bra just nu, livet är fint och det är varmt ute!  Nu vankas det fika! Hårdmackor och te. Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Amelia

Låter bra du! ;) ! Hoppas allt funkar bra med den här hästen nu ;)

Kramar!

2011-03-02 @ 21:56:25

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0