My last message before I go wild


Det är vinter ute, men man kan vara glad ändå!
Just nu gör det inget, för jag är glad ändå!

Idag är det fredag, efter kl 14.20 så har jag offeciellt sportlov, ikväll ska jag fara ut och äta middag tillsammans med älsklingen och underbara vänner. Bra start på lovet måste jag säga! Sedan kommer jag tillbringa min kväll på MB och på stan, finnas där för alla som behöver det. åh.. Alla ungdomar, ta det lugnt ikväll.. Marknadskänslan finns i hela lycksele och inne i centrum står knallarna och väntar på att få sina grejer sålda. Marknader är mysiga, man får träffa så mycket människor samtidigt som man går runt och kollar på massa fina grejer och äter lite smått och gott. Något speciellt är det!
En sak som ska finnas med hela detta lov är min älskade kamera, mycket bilder ska tas och minnen ska sparas, mer än bara i tankarna. Min uppdatering kommer att suga under hela lovet, så ni kan lika gärna dissa min blogg en vecka framåt, ifall ni nu inte vill gå tillbaka och läsa gamla inlägg. Vilket jag tycker att ni kan göra! Inne på kategorin "Kreativitet" finna det mycket fina bilder, lite goda baktips, m.m...
Jag önskar här med att alla ni som läser min blogg och fortfarande går i skolan, ha ett SUPERBRA lov! Se till att vara ute mycket, umgås med människor ni tycker om, göra saker ni annars inte hinner med och slappna av! Ta det lugnt, andas! Det är precis det som jag tänker göra i alla fall. Jag tackar Gud för att jag känner en sån enorm glädje inom mig! tacktacktack... Ni får ha de allra bäst! Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0