Like a timeless fire I burn for you

Jag och Linus är så otroligt bra! Så är de bara. Igår hade vi planerat att se massa filmer, det slutade med att vi endast såg en film. Klockan halv 3 på morgonen så drog vi till korpberget för att göra upp en eld, titta på stjärnorna och äta lite mackor. Tidigare på dagen hade vi gjort taco och jag hade jobbat på Duvan på förmiddagen. Otroligt mysig dag och natt måste jag säga, han är galen som går med på alla mina knäppa förslag. Vi drack även redbull blandat med zingo som min fina Panda hade tipsat oss om. Gott! Men inte super gott. Fast pigg blev man i alla fall. haha... Händelserik lördag, det tycker vi om. Idag har jag dansat på gudstjänsten, sjukt roligt! Alltid lika roligt att få dela något med ens egen församling, det är så otroligt uppskattat och alla gör mig så otroligt glad när de kommer fram o tackar. Någon gång ska jag lägga ut en film när vi dansar här på bloggen. Nu efter mötet så har jag fixat med mitt akvarium, det är rent ut av asjobbigt att ha ett akvarium, men de är värt de! Just precis i detta ögonblick sitter jag i min soffa med bärbara i knäet, musik i öronen och väntar på Linus gör jag också. Efter detta inlägg ska jag läsa min underbara bok och mysa lite för mig själv. Hoppas alla har en bra söndag! Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Pertan

Känns som du börjat skriva mer här sen du blev osingel! XD

Puss på dig älskade kusin. OH vad jag saknar dig!!!!

2011-03-20 @ 22:02:30
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Pertan

Plus att jag vill också gå ut i skogen på natten o elda.. Låter ju apmysigt. XD

2011-03-20 @ 22:03:11
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0