Just a look into my life

Ja mina vänner, det kommer bara fler och fler oväntade inlägg! Som ni kanske märker. Men detta blir inte speciellt långt. Ville bara berätta hur fantastiskt bra jag har det, förutom att jag är sjuk då. Men annars kunde det inte varit bättre! Nu ska jag kila iväg till soffan, jag och linus ska dricka te och se film. Jag är nämligen hemma hos honom i Saxnäs just nu, klå de ni! Han är den finaste, någonsin! ♥ För övrigt är jag dödens trött, men det överlever man! Ha de bäst. Bless

Kärleksförklaringar
Postat av: Lillsajmon

haha det kan jag visst klå ;) Jag var hemma hos honom innan jag ens kände honom :D DEN du ;) hehe

2011-03-10 @ 23:21:33
URL: http://lillsajmon.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0