It's time for Africa


Vi upptäckte att alla tog olika drickor, fantastiskt!

God lunch med fina tjejer på friluftsdagen idag! Efter ett två timmar långt zumbapass så drog vi ner på Makkan och tog en stor macka var, förutom Anna som tog en pastasallad. Vi var Mill, Anna, Samara, Victoria, Nathalie och jag. Mycket mysigt! Efter det så gick vi en snabbis på stan och på lindex inhandlade jag ett par svarta enkla ploppörhängen på rean för 20kr. Dagen avslutades med ett två timmars pass på badhallen. En timme i bastun, en halvtimme simning och en halvtimme för att duscha och göra sig i ordning. Inte helt fel! Bastun älskas. Efter att vi fått lämna badhuset så tog jag en snabb promenad, med ett snabbt stopp på Kupan, hem till Linus. Där bjöd han mig på en kopp te och en massa mys, jag dog dock lite halvt. Just efter fyra hämtade pappa mig och väl i knaften hoppade jag av direkt vid stallet och tog en riktigt skön ridtur med fina Zanna. Så just nu känner jag mig verkligen SLÖ! Dock en ganska skön slöhet. Nu ska jag försöka läsa lite HK och ta en kopp te. Imorgon är det fredag... Godnatt på er! Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Annika N

Hej Cicci ! måste bara säga att jag tycker mycket om din blogg, och tittar in här lite nu och då. Du har verkligen mycket värme där på insidan. En härlig blogg som man blir glad av! Va rädd om dig! Kram Annika N

2011-03-18 @ 08:52:04

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0