If you could see the marvelous light


Bara för att jag blir så glad av bilden på jag och Linus!

Idag har varit en väldigt bra dag! Jag har mått fruktansvärt bra och fick till och med se min älskling gå på gångvägen när jag åkte förbi med bussen. Det som hade kunnat vara ett elefantsteg bättre skulle ha varit om han istället hade suttit på bussen med mig, menmen. Man kan inte få allt hela tiden! Så jag fick helt enkelt nöja mig med att jag fick se honom i alla fall. Just nu är jag så trött att jag varken vet ut eller in, och då menar jag i kroppen. Jag har gjort mycket idag, mycket bra! Så jag klagar inte. Ska bara gå och dö lite i duschen nu, efter det ska jag läsa. Böjade dagen med tre timmar nationelltprov, kunde ha börjat bättre.. Men de gick bra! Imorgon har jag inga lektioner alls, bara massa gratis extraträning (friluftsdag). Vilket vi inte tackar nej till! Ska blir oootroligt skönt måste jag säga. Efter det ska jag ut och rida för tredje gången denna vecka, åh... lycka! Jag försöker även suga in så mycket sol som jag bara kan nu när vi har detta underbar väder. Våren är påväg... Måste även tillägga att jag ser fram emot helgen OTROLIGT mycket. Men denna vecka har gått fort, så jag behöver inte vänta så länge på den. Godnatt på er! Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0