I hope you can handle it

Jag suger verkligen ibland, i ärligheternas namn så är det bara jag som har lyckats göra denna dag dålig för mig själv. För de första så försov jag mig nå våldsamt, när jag vaknade så visade klockan 09.36 vilket betydde att skolan hade börjat, och jag var kvar i knaften, 16 kilometer därifrån. hurra... Kl 10.40 var jag då i skolan, tack vare min underbara mamma som trotsade sitt jobb och kom för att hämta oss, och då hade jag endast missat en lektion. Så vadå, det löste sig... Pratade sedan med min spanskalärare och han bara skrattade åt mig och sa att det var lugnt. Men sedan så visade han mig mitt spanskaprov som jag gjorde förra veckan, hans kommentar var "..du slarvade en hel del". Och ja, de hade jag visst gjort. Jag borde kanske vara glad för mitt G+, det sura är bara att både han och jag vet att jag kan så mycket bättre än så. Så ja, vad ska jag säga? Ännu en gång så har mina klasskamrater hjälpt mig igenom dagen med hjälp av sina rätt dumma men dock så roliga kommentarer. Fick i alla fall bekräftat att jag kan historieprovet ganska bra när vi satt och förhörde varann, Alan var helt imponerad! Okej, om hela sanningen ska fram så har denna dag både varit rätt bra och rätt dålig. Man måste få ha lite halvtaskiga vindar emot sig ibland. Livet får ju inte bli för lätt heller... I eftermiddag ska jag laga middag, kl 18.30 ska jag träna, 17.00 anländer Linus buss till Lycksele och innan jag far hem till Knaften igen ska jag hinna mysa i några timmar med honom. Bra kväll! Hoppas ni får det med. Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0