Reallyterribleincredible good!

Ibland är livet bra! Visst, idag var lovet slut och skolan började igen, jag har inte börjat träna ordentligt än och mitt rum ser ut som en skrothög. Men ändå, livet är fint! Trots allt är inte skolan så illa, träna vet jag att jag kommer börja göra redan imorgon och rummet ska jag fixa nu. Och det kommer ändå en dag att se lika hemskt ut igen. Men då är de bara att börja om! Musik räddar fortfarande många av mina dagar och det öppnar sig nya möjligheter för mig igen. Ibland måste man bara låta sig själv få må riktigtfruktansvärtotroligt bra! Nej nu ska jag ta tag i saker jag redan borde ha tagit tag i. Men alla får ha en bra kväll och fortsatt vecka! Har ni lite att lyssna på så föreslår jag att ni söker på Terese Fredenwall på spotify och lyssnar på hennes album. Riktigtfruktansvärtotroligt bra! Bless 


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0