You have something special

Love you my totally crazy and wonderfull soulmate! 

Nu har jag just kommit hem från zumban, jag och Amelia har varit och skakat lite rompa! Otroligt skönt. Känns bra, har börjat träna på allvar nu. Älskar att ha träningsvärk och att svettas! Bara för att jag då vet att det faktiskt händer något.
Hk provet gick för övrigt bra! Känner mig nöjd, nu är de bara att börja oroa sig inför spanska provet på fredag... Ackack, dessa prov. Men de känns ju så bra efteråt! haha. Nej hörreni, nu ska jag duscha och sedan dricka te. Kanske börjar titta lite på kriterierna också. Kan rätt mycket av det ändå.
Ha en bra kväll! Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: amelia

Det är härligt värre! ;D

Tur jag har en sån underbart bra träningskompis! Hihi ;) Pusspåre älskade du!

2010-10-05 @ 22:50:11
Postat av: ZUMBA

Det heter Zumba med Z

2010-10-06 @ 17:32:39
Postat av: ZUMBA

Det stavas ZUMBA med Z

2010-10-06 @ 17:33:16
Postat av: Jennifer

cool bild

2010-10-20 @ 16:46:58
URL: http://www.jenfajempa.se

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0