Won't turn back

Tidig morgon... Usch, om jag tycker det här är tidigt. Vad ska då min kropp säga imorgon när den ska upp kl halv 5 pga att jag ska jobba på lillabageriet. Jag har glömt anledningen till att jag tog plats där. Faktiskt.. Men de är bara att bita ihop, om en vecka är det lov! Fokus...
Anledningen till att jag befinner mig uppe just nu är för att jag ska möta upp mina danstjejer kl halv 10, för att dansa igenom dansen som vi ska danse på mötet kl 11. Och ja, vi bet inte vad vi ska dansa än. Vi lever spännande... Nejmen, de känna faktiskt helt okej, ska bli kul att dansa igen! Och det blev inte så våldsamt sent igår. Låg i sängen kvart över två. Hade varit på Elina och Jessicas maskeradparty. Nu är som gamla, hela 18år! Eller är det jag som är liten.... Otroligt roligt var det i alla fall! Dock var jag trött nästan hela kvällen, men man kan bjuda på sig själv i alla fall!
Nej hörrenini, nu ska jag börja göra iordning mig och äta något vettigt, har inte ens fixat skjuts än.... Ha en bra söndag! Bless


Sandra W har tagit bilden.


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0