Who says I can't be free?

Jag vill bara ännu en gång uttrycka mina frihet här på bloggen, bara för att jag kan. Jag har inte uppdaterat, för att jag är sur på att jag inte kan lägga upp fräscha bilder. Det blir så tråkigt utan det, (enlit mig). Så då får de va! Dessutom har jag inte haft tid. Eller ork.
Idag drar vi ett gäng tjejer(!!!) till skellefteå. Vi ska bo på hotell en natt, umgås, basta och jag ska köpa skor.
Imorgon ska jag vräka i mig hotellfrukost, kan hända att några kilo extra råkar hoppa på mig... Haha, nej egentligen får jag knappt ner nån frukost alls på morgonen, men i tanken!
Ni får ha en bra helg! Bless

Måste även lägga ut den här länken för att hedra Minnah. Hon åkte ut från idol ikväll, vilket sög.
Hon äger!

 


Kärleksförklaringar
Postat av: Nathalie

Okej, hotellfrukost är något utav det bästa jag vet. Wah!

2010-10-16 @ 16:10:00
URL: http://Nakongo.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0