Some black and white

Nu mina vänner, ska ni få se massa bilder från mina aktiviteter dom senaste helgerna, Vajjert!


Ett underbart roligt besök av Natha och Bob. Söta är dom, tycker om er galet mycket!


Filmkväll hos mig! Med bästa och sötaste Panda och Linnea, och även söta Nader (som jag tillslut lyckades få en bild på). Vi var även Anna, Mattias, Simon och Hanna!


Jag och Amelia var på den där fotokursen som jag tjatade så mycket om förut. Vi for till umeå på lördagen och kursen var på söndagen. Så vi fick en dag på stan och en mysig kväll i pontus lägenhet! Jag köpte en skjorta för 199kr och ett linne för 129kr. Nöjdnöjd! Kursen var också riktigt bra, man matades med massmassa bra grejer!



Samma helg som fotokursen var vi även o grattade min farbror på 40årsdagen. På bilderna ser ni min släkt, snygga jag och Amelia i våra nya snygga skjortor! Min söta kusin Nathalie och min pappa.

Jag hade tänkt lägga ut fler bilder, men mitt internet är så segt så detta får räcka! Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Nathalie

Jag har inte sett det här inlägget. Fint! :) Bra att jag hittat din blogg också.

2010-10-16 @ 16:07:24
URL: http://Nakongo.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0