Free falling


Denna bild är tagen av Cissi, men fixad av mig.

Mina händer är iskalla och jag ska plugga häcken av mig ikväll. Just de, jag hittade några supergoda pepparkakor också, lagomt sega och nyåkers såklart! Nagellacket idag är lila/vinrött med svart grafitti på. Humöret är bra, lite frusen och lite slö men i stora drag bra. Har en stor lust att sjunga, får ta o göra de när lägenheten blir tom. Mitt rum är dessutom i stort behov av städning... Måste ta tag i detta ikväll. Har även en tvätt i tvättmaskinen som måste hängas upp. ojoj.... Bäst jag får nånting gjort istället för att sitta här. Ha en bra kväll allihop! Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0