This is your show

Gott folk gott folk! Jag mår just nu såå bra. Lite ostabil, men ojoj. Jag hoppas att jag berättat för er att jag skulle klippa mig. Vi ska ha en modevisning här i lilla Lycksele och då ska jag gå som hårmodell. Så en av frisörtreorna på gymnasiet klippte mig idag, Madde hette hon. Och jag är nöjd. Galet! Det är jag. JAG! Livet annars rullar på, vi har börjat spektulera om hur de är med mig egentligen. Ifall jag har någon brist på något, tex en vitamin, som gör att jag blir så nere så ofta. Så nån gång framöver ska jag träffa nån som ska försöka klura ut problemet a la Cicci. Just de, JAG ÄLSKAR MITT HÅR! Såja. Och jag älskar musiken som jag har i mina öron just nu, förlåt, för att jag tjatar så mycket om dom. Men dom är sååå bra. Paramore!


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

Din nya frisyr blev verkligen något nytt på dig minsann! Å SNYGGT! :D



Håller med dig om Paramore, dom är BRA ;)

2010-10-22 @ 17:50:11
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Kusin!!!

HUR SER DE UT DÅ!`?

2010-10-23 @ 00:51:53
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0