One day without you

Ikväll känner jag mig lite vemodig, lixom en mellankolisk känlsa befinner sig inom mig. Den bara kom, slog mig lite lätt i magen som för att säga "öj, vad håller du på med egentligen". Jag vet inte vad som framkallade denna känsla. Men ikväll tänker jag göra som jag, älskade jessica och nathalooove gjorde idag, se disneyfilm på youtube. Förmodligen kommer jag göra detta, om inget annat händer. Vad nu det skulle råka vara. Nu ska jag även se till att få i mig något att äta innan de blir alldeles för sent. Åt en stadig lunch med älsklingarna som jag nämnde åvan, så jag är egentligen inte hungrig. Men för ordningens skull ska jag äta en liten middag i alla fall. Vilket får bestå av en omelett. Dagen idag var en vinnare. Började med en skön morgonpromenad i ett, minst så kallat, mindre skönt väder. Mötte upp natha vid bron och vi traskade iväg till det nya secondhandet som hade öppning idag. Det är också en vinnare. Fyndade mycket fint. Jag gillar fynd. Inhandlade saker för 105kr. För det fick jag en mycket snygg väska, en trevlig munkjacka, tre midjebälten (två lila och ett vitt med nitar på), två böcker och en plastpåse. Underbart säger jag. Vi var där i drygt två timmar, från kvart i tio till 12. Kön var lååång! Dagen fortsatte med lite ärenden på stan och sedan lunch på Knut´n. Alla tog samma sak, en rulle och ett glas isvatten. Vi satt där i två timmar och bara pratade och lyssnade på musik. Jag gillar sånt, verkligen. Efter det tog jag en rask promenad hem för att hämta min tårta medans dom andra gick hem till natha. Även jag gick dit sen. Där åt vi tårta, naturgodis och såg på tarzan. BraBRA dag. Nu sitter jag hemma. ensam. Och resten får vi se. Ha en bra kväll! Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Petra

hha ja ser disnyefilm på youtube varje kväll! XD

2010-10-31 @ 00:55:33
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: jerry

de borde va obligatoriskt att ha fler sånna dagar!

2010-10-31 @ 18:50:02
URL: http://enunik.blogspot.com
Postat av: jerry

det borde va obligatoriskt att ha fler sånna dagar

2010-10-31 @ 18:50:44
URL: http://enunik.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0