Life is a fight worth fighting

Nej hörrenini, nu har jag deppat nog. Nu ska jag rycka upp mig! Ska göra BRA ifrån mig på veckans prov. (positivt, tänk POSITIVT) Ni ska få se. Sedan slipper jag skolan i tre HELA veckor. (prao,prao och lov). Känns otroligt skönt. Älskar prao.
Ikväll ska jag se till att duscha och (förmodligen inte) försöka plugga lite. Men det gör inget, för provet imorgon kan jag inte plugga till och provet på onsdag ska jag inte plugga till. Enligt min lärare... Men jag kommer förmodligen att plugga lite ändå, för säkerhets skull. Men det gör jag imorgon. Ikväll ska jag sooova och slöööa. Japp! Ha en bra kväll alla. Bless

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0