Gotta take a little while

Modevisningen igår gick super! Sjukt mycket folk och OneWay ägde scenen! Vi dansade tre danser, varav en var helt ny. Gick över föräntan! Jag och Elin ägde även podiumet! Otroligt vad vi hade kul, haha. Trodde aldrig att de kunde vara så kul att gå som modell, oj vad fel jag hade. Älskar scenen! 
En väligt rolig nyhet är att jag numera är anmäld till Unite i Övik, jag och Elin drar dit! Ska bli otroligt kul att fara med henne och kanske även träffa lite nytt folk! Ser fram emot nyår! En till rolig nyhet är att jag trivs riktigt bra på praoen nu. Men samtidigt otroligt skönt att sista dagen är på fredag, dels för att vi får lov då och dels för att jag får väldigt ont i ryggen av att jobba på lillabageriet.
Egentligen har jag inte alls lust att skriva något mer, ska lägga en ansiktsmask och bara slappna av. Sova tidigt! Vill även prata med goda vänner och kanske lyssna på lite musik. Men ha en bra kväll! Bless

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0