Give me some fire

Dagen har varit underbar! Massa människor, underbara Paui och Annelie, massa söta barn, konsert med en otroligt söt basspelande kille, fika (i massor) och massa vänner. Älskar att man fatiskt har vänner som kommer när man ber dom om det, haha. Älskar er! MassaMASSA kärlek till er.
Ikväll ska jag bara andas och ta de lugnt. En ansiktsmask kommer nog slinka förbi och även (förhoppningsvis) lite skrivande, om jag hittar inspiration. Imorgon hoppas jag på bra väder, då ska min kropp ut och jogga. I veckan har jag en redovisning på måndag och matteprov på tisdag. Ja just de, vi får inte glömma biologiprov och samhällsekonomiprov på torsdag. Woho. Bless

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0