Can't buy me love

Ujuj, vad jag älskar mina vänner! Amelia och Pontus kom förbi ikväll. Mycket mysig kväll! Jag och Amelia slängde ihop en snorgod kladdkaka och vi såg idol o myste. Efter idol fick jag lite oväntat besök av Danne, eller okej, jag hade bett honom komma men jag trodde inte att han skulle det. Så när Amelia och Pontus for hem satt vi kvar och spelade kort o drack te. Ujuj säger jag bara. Otroligt mysigt! Förutom att han har liite för tur i spel för sitt eget bästa. Vi hämtade även en discokula på mysak som jag ska fixa till partyt a la Jessica och Elina imorgon. Kommer bli awesome! Imorgon ska jag även sova ut, ååh, skönt!
Nu ska jag lyssna på lite mer musik och sedan läsa lite bibel i min säng. Hoppas ni får ha en bra helg allihopa! Bless

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0