You should write my name in the stars

Denna dag har ett alldeles speciellt namn, inte vilket namn som helst. För på just denna dag så står det CECILIA MED STORA FETA BOKSTÄVER. De ni. Sa ju att de var en speciell dag.. tsstss... Om sanningen ska fram så har jag aldrig fattat det där med "namnsdag". Visst, ifall ALLA namn hade funnits med så hade jag kanske sett meningen med det. Men nu är de ju så att alla inte gör det. Fast, man behöver ju inte boikotta den helt för det. Råkade bara bli påminnd om att jag hade det idag av mina söta morföräldrar. Fick ett sms skickat tidigt imorse. Trevligttrevligt! Dagen till ära så tänkte jag bjuda på en bild som är tagen på två personer som innehar just detta namn. Beskåda våran skönhet!



Okej, ni fick bara se våra ryggar, men! Lika väl som vi heter Cecilia så heter också våra ryggar det! Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0