Sometimes the most strange thing, is what you really want



Vet ni vad mina vänner, ikväll kommer jag vara tråkig som bara den. För att just ikväll har jag andra saker för mig. Typ plugga, designa en kompis blogg och glo på tv med pappa. Sånna viktiga saker ni vet. Men jag kan lägga upp en gammal bild så har ni något att titta på i alla fall. Fick bli en sommarbild från nån gång i juni. En varm dag när jag, Paui och Jocke låg på gräsmattan och solade. Saknar! Ha en bra kväll. Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Paui

Ja åå vad härligt det var. Tills Jocke kom med en vattenballong och vi blev blöta. Men Cicci du behöver inte sakna mig jag är nära ;) HAHAH

2010-11-08 @ 21:46:31

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0