Remember to be grateful


Detta är då min fantastiska pappa. Han gillar dock inte att va med på bild, därav hans bortvända ansikte.

Jag märker allt hur dåligni är på att besöka min blogg på helger... Men de gör inget, egentligen. För jag är så dålig på att uppdatera på helger. Men nu ni!
Idag har jag haft en sådär skön hemmastädarbakar-dag, som man bara kan ha när man är hemma. Så, alla vet ju (förhoppningsvis) att det är farsdag imorgon, och så snäll som jag är så har jag bakat en prins(ess)tårta till min egen pappa idag. Dessutom har jag städat mitt rum, det behövdes. Och behövs egentligen nu också, men behovet är mindre än förut. Bra dag måste jag säga! Ikväll hade jag även Nader på besök. Vi såg film, pratade och drack cola. Hade allmän roligt och mysigt! Dock ska jag upp rätt tidigt imorgon för att hjälpa till på söndagsskolan. Så för att undvika dåligt humör imorgon bör jag dra mig till sängen nu. Godnatt på er! Se till att gratta eran pappa imorgon. Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Kusse

haha ja har ju bloglovin så ja besöker bara din blogg när ja ser att det är uppdaterat. Kan det ha nåt sammanband?! XD

2010-11-14 @ 23:47:50

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0