It's extraordinary

Måste bara få uttrycka min kärlek till färgen illrött på håret. Det är verkligen otroligt snyggt! Dock tror jag inte att jag skulle passa alls i det. Tur de finns andra som gör. Som till exempel:

Min kusin Petra, sjuktSJUKT snygg!



Även Haeley Williams i bandet Paramore passar otroligt bra i rött hår.


Älskar det, hur fint som helst.


Kärleksförklaringar
Postat av: Lillsajmon

haha hon är ju faktiskt sjukt snygg ;) båda 2 :D

sen måste jag ju dessutom tillägga att Haeley är ju faktiskt lika gammal som mig :P det är lite coolt!



Måste ringa dig snart igen för att höra hur du har det! :D

Kraam på dig schnygging ;)

2010-11-19 @ 00:10:30
URL: http://lillsajmon.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0