I have nine friends in my room, do you?




Vet ni ungefär hur svårt de är att fotografera fiskar? Ni kan testa så vet ni. SVÅRT! Dom vill ju aldrig va stilla. Så här har vi då några misslyckade bilder på mina älsklingar. Dom har alla fått namn nu, om ni har svårt att läsa från lappen så kan jag översätta här:

Här bor: Barney, Toker, Carl Gösta 1(den första), Bob, Doris, David, Nelly, Goliat och Jerry.
Var vänlig att inte knacka, banka, slå eller skrämma oss i vårat hem. Har ni frågor så får ni prata med matte.

Matte är då jag. Och Carl Gösta den första har så långt namn så honom kallar jag Gösta. Dom fiskar som vi ser på bild är Goliat, Gösta, Jerry och Doris. Dom är fina och jag kan sitta och titta på dom hur länge som helst. Hoppas dom inte blir less på mig... Nu ska jag ta på mig ordenliga kläder istället för pyamas och gå ut en sväng. Ha en bra söndag! Bless

Kärleksförklaringar
Postat av: jerry

vilken ära att du uppkallat en fisk efter mig!

2010-11-07 @ 17:13:43
URL: http://enunik.blogspot.com
Postat av: Kusinen från söder.

Mysigt värre! ;)

2010-11-07 @ 21:10:21
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0