From the night that we created



Jag har kommit på att jag inte visat hur jag ser ut nuförtiden här på bloggen. Så nu slänger jag ut en ytters seriös bild. Från elinas och jessicas maskeradparty, och det är alltså jag och jessica på bilden.

Jag hatar detta mörker. Hatarhatarhatarhatar. Tur det blir bättre, och att man har vänner som stannar hos en och muntrar upp en.

Ikväll mår jag bra. Saknar sällskap bara, ensamt. Har varit det nog mycket nu! Nu vill jag ha massa människor runt mig! Massa som tycker om mig och som kan få mig att skratta så att jag får ont i magen. Men det kommer. Nu koncentrerar vi oss på att plugga och träna... Kul lördagkväll... plugg. Jag önskar att jag hade ett ljudisolerart rum, så att jag kunde höra hur fiskarna simmade och vinden utanför. Så tyst. Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0