Close my eyes

Var snälla mot varandra. Glöm aldrig det! Om du ska säga något till nån eller göra något för någon, se till att det är något snällt. Ha alltid det i åtanke. Och om ni ska skämta, se till att ni känner personen nog väl för att den ska ta det på rätt sätt. Och om det blir fel, säg förlåt och förklara. En sån sak kan nämnligen förstöra någons dag, vecka... Om det kommer vid fel tillfälle.

Idag har jag varit trött, fått världens vackraste ljus av min underbara Cissi, pluggat en massa och nu ska jag alldeles strax ducha och sedan fika. Dessutom har jag tänt ett av ljusen, det doftar av jordgubb. Ljusen har dofterna: Strawberry, vanilla, orange, rose, ocean, lemon och moke. Vad i hela friden är moke? Om någon vet det får du gärna beskriva den doften för mig. Bless


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

Tur att du gillar ljusen! :D

Haha, hoppas någon svarar på vad moke är för det vill jag också veta :P

Puss <3

2010-11-23 @ 21:19:24
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Moke eller "moke flower" som det annars heter är en sårts blomma med många små blommor och blad :P

2010-11-24 @ 18:13:28

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0