Comment answer

Nej Amelia och Annelie, den klänningen som Paui visade köpte jag inte. Det var en klänning som Adrian fick mig att testa "på skoj". Men det visade sig vara en riktigt snygg klänning som jag hade köpt om jag hade haft mer pengar. Det var det jag menade med att Adde var ett "för bra" smakråd. Den var otroligt snygg!


Men det inför jag en ny kategori, Answers. Det kommer att innehålla mest kommentarsvar, men kanske även lite andra grejer som jag kommer på med tiden.





Kärleksförklaringar
Postat av: Paui

Jag visade faktiskt Amelia klänningen du köpte. Jag hade kameran med mig och var bara tvungen att visa den. Men Annelie såg den andra Klänningen som du INTE köpte.

2010-05-20 @ 13:57:42
Postat av: Amelia

Ja precis Cicci! Ja ha faktiskt koll ;)

2010-05-20 @ 21:19:23

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0