I wish that I could rewind time

Jag gillar inte när jag inte vet hur jag ska börja inläggen på ett bra sätt. Man vill ju som få en bra och intressant start för att sedan få ut de man ville få ut..

Igår hade jag tänkt skriva ett inlägg som skulle ha varit fullt med tankar och insiration, men jag hann aldrig få datorn. Runt kl 23.45 gav jag upp tanken på att få ha den och la mig istället i sängen. Nu lär detta inlägg inte bli lika bra som jag hade tänkt att de skulle varit. Men i alla fall, igår gjorde jag fyra satser chokladbollar och en kanna jordgubbs smothie. Allt blev väldigt lyckat! Och jag hade äkta glädje i kroppen när jag bakade, hade på lite örongodis-musik och halvdansade runt i köket. Som man säger, "Baka med glädje". Chokladbollarna är till en konsert imorgon med NyGeneration. Hoppas verkligen att det blir lyckat... Men de blir det! Jag känner det på mig, fast skicka gärna en bön eller uppmuntrande tanke. Skulle verkligen uppskattas!

 

 

Nu ska jag duscha eller sriva afficherna till konserten eller skriva min praorapport... Vi får se vad jag gör först, just nu känner jag mig helt orkelös, hoppas jag får ett rus senare ikväll. 
Jag älskar killarna i min klass, ni gör mig glad! Idag var ni speciellt galna mot mig, och ja. Jag har också saknat er på dom här tre veckorna när vi inte träffats.


Kärleksförklaringar
Postat av: Mamma:)

Hmm....de va nog kanske mitt fel...skäms

De va sååå goda smoothisar (stavas de så?! haha)

Jag har VÄRLDENS bästa dotter!!! <3

2010-03-30 @ 19:30:36
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/
Postat av: Cissi :)

Haha, "Baka med kärlek!" :) Vem tänker man minsann på då, jo på lilla Ludde-wig! ;D hihi

asså jag, annelie och rakel funderar nästan på att smyga oss in på konserten i morrn ;P eller helt och hållet invardera hela grejen ;) haha

2010-03-30 @ 20:41:42
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: amelia

Alltså va äre för konsert? Äre den här dyra saken? :p

2010-03-30 @ 21:12:45
Postat av: Nadia :)

Bakade åxå till koncerten idag :)

2010-03-30 @ 22:02:43

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0