Have a nice weekend!

Ibland blir jag imponerad av mig själv, över mina tankar och saker jag kommer fram till. Igår kväll mådde jag skit, och då menar jag verkligen pissdåligt. Bara gick in på toan och grät, allt rasade för mig, alla var emot mig eller tyckte illa om mig. Men då kom jag på vad det var, eländes onödigt. Jag skulle ha mens. aaaah, blir ju totalgalen. Men min natt räddades av Danne, av ett litet sms. Blev fruktansvärt glad på två sekunder och tårarna började rinna av glädje istället. Så är det en gång i månaden för många kvinnor, dom flesta förmodligen. Humörsvägningar i sinne... Humörsvägningar drabbar mig dock väldigt ofta, men inte så starkt som just innan rödaveckan. Men just denna gång var de nog lite värre pga en väldigt stor sömnbrist. Har verkligen sovit fruktansvärt dåligt i veckan. menmen, that's life. 

Idag slutade jag kl halv 12. Och då tänkte jag, YES! Äntligen får jag tid att ta hand om mig själv. Så idag har jag tagt ett bad med massa skum och en stor badbomb. Under tiden badet spolades upp masserade jag in en hårinpackning och smörjde in en ansiktsmask som jag hade medans jag låg i badet. Det behövde jag kan jag säga. Nu känner jag mig fräsch till tusen, dessutom mjuk från topp till tå.  

Nu kommer snart en massa underbara människor på middag. De gillar jag! Ikväll blir de ungdomssamling och sedan ska jag på Gamlan. Ska jobba lite i caféet där och sova i källaren på duvan, det blir dessutom massa mys med några av mina favorit tjejer. De ser vi fram emot!
Ha en superbra helg allesammans!


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi :)

Haha, jadu... tycker vi kan utrota denna jobbiga grejsimojs som bara kommer och förstör en gång i månaden! xD fast det är ju naturligt förstås.. å ensam är man ju inte heller så ;)

Ha det så kul på Gamlanet nu! ;) hihi, sköt er snyggt! ;P

2010-03-26 @ 17:53:36
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: petra

Haha mens e hemskt med sina tåratacker!!! Men tydligen ska man ju gotta sig åt det för att man funkar normalt! Om man nu villn ha barn..

Var en underbar middag.. :D saknar dig redan! <3

2010-03-27 @ 12:41:30
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0