Tired and need a quiet evening

Idag har verkligen varit en trött dag, har bara längtat efter att få sova. Dessutom har jag kännt mig stressad och gått på högvarv sen jag slutade jobbet idag. Kom hem med världens huvudvärk och trodde ett tag att jag skull spy. Men det gick ganska snabbt över, som tur var. Är rätt less på att spy nu, och kommer alltid va det.
Så jag behöver verkligen några lugna kvällar nu. Undrar när dom kommer att komma, imorgon kanske.. Förhoppningsvis. Imorgon ska jag vara på Duvan kl 10.00, jag gillar att jobba i cafét! Men inte på morgonen... inte just imorgon... Fast jag klarar det, har ju två stycken sötnosar som jag ska jobba med så! Efter det ska min lördag vara lugn och skön har jag bestämt! Får ju se hur de blir med det. På söndag kväll är det kör/gospel på pingst med kören Freedom. Där ska jag och min dansgrupp One way dansa. Så kom på pingstkyrkan kl 19.00 på söndag!

Ikväll hade jag med mig Panda på ungdomssamlingen, riktigt kul! Blev väldigt snabb samling, men mucho bra däremot! Trevlig kväll, men var trött och for hem tidigt.

Nu ska jag lägga mig för att läsa och sedan sova. Godnatt!


Sötbild på Paui! En av sötnosarna som jag ska jobba med imorgon. Puss!

Kärleksförklaringar
Postat av: Pertan

Känns udda men att kunna säga detta men.

Ja jag kommer till pingst på söndag kväll i lycksele för att flukta era moves on the dancefloor XP haha

2010-03-20 @ 00:21:28
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Cissi :)

alltså, måste bara säga hur skönt det var att sova inatt! :P haha

Kändes synd att fara så snabbt igår men..

Kanske kommer på gospeln i morrn ;)

2010-03-20 @ 11:08:02
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Paui

hahah ja håller inte med din mamma att jag var lik Ludwig på denna bild(de kan jag aldrig vara eftersom jag är äldre än han,så han kan bara vara lik mig). men jag såg ut att ha jätte kort hår :)

2010-03-22 @ 18:17:12
Postat av: Paui

Nu har jag ändrat mig igen. det ser nästan ut som Ludwig. När min mamma såg det trodde hon också att det var Ludwig först. Men syskon är ju lika varandra iaf vissa.

2010-03-26 @ 15:02:54

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0