This has to stop

Jag har kommit fram till att jag måste sluta med mina dåliga vanor. För om man slutar med dom mår både jag och andra mycket bättre... Man påverkar människor i sin omgivning mer än man tror.

Snart ska jag fara hem till en tjej som ska mäta och ta mina mått, hon ska sy upp en klänning till mig som jag ska ha på en modevisning. Skojsigt!
Efter det ska vi göra våfflor, de är ju nämnligen våffeldagen idag. Så gott folk, ät våfflor!






Kärleksförklaringar
Postat av: Cuisine!

Ja o Amelia åt då tjockpannkaka istället... O mjölken tog slut. O ambitiösa zemrenare kot hit med ny. en underhållande dag.

O nu sover Amelia. :/ XP

2010-03-25 @ 19:39:20
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0