Stuff I'm going to do

Ny kategori inlaggd igen, Stuff. Den hade jag alltså tänkt fylla med olika saker, som tex saker jag vill göra innan jag dör som detta inlägg ska handla om. Vi får se vad senare saker kommer att handla om.
Varför ska man ha mål i livet egentligen? För att man ska ha något att sträva mot, för att man vill ha en mening med livet eller bara för att de finns saker man tycker ser intressant och roligt ut som man gärna vill uppleva? För mig är det nog mest de sista alternativet. Det finns helt enkelt saker jag vill testa på och uppleva i livet. 
Här kommer dom sakerna jag kommer på just nu:

- Hoppa fallskärm. 

- Bestiga ett berg, litet som stort. 

- Tatuera mig. 

- Resa till alla världsdelar minst en gång, helst en jorden runt resa. 

Det kommer att komma upp fler saker som jag vill göra innan jag dör under titeln Stuff, måste bara komma på dom sakerna först.
Bara så att ni vet så inspirerades detta inlägg av disneyfilmen Up. Om du har sett filmen så hoppas jag du förstår. Filmen är för övrigt grymt bra. Rolig, söt, spännande... Precis som en disneyfilm ska va! Rekomenderas starkt.



 


Kärleksförklaringar
Postat av: Amelia

Åh ja vill se den!!

2010-03-17 @ 14:06:00

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0