Probably back again

Har varit väldigt inaktiv på sistone nu. Har helt enkelt inte haft ork eller tid, vill inte att mitt bloggande ska bli ett måste utan att det ska vara något jag vill göra. Så tog en paus helt enkelt. Men nu känner jag att jag vill börja igen! Har en del jag vill få ur mig. Men tar inte allt på en gång. Jag har pratat med Elina om att kanske låna hennes balklänning. Om jag inte sagt de förut så har Jonte frågat om jag vill gå med honom på sin bal. Och ja, det kommer jag! Kommer bli riktigt roligt att följa med honom! Men de är alltså Vilhelminas bal som vi går på då.
Så jag hoppas Elinas klänning passar på mig så att jag slipper leta vidare... Den är riktigt fin!

Idag hade jag två prov, samhälls och hk. Samhälls provet gick väl inte så jättebra men godkänt får jag nog. Hk:n gick däremot riktigt bra. Efter skolan gick jag och Paui på stan en sväng. Fyndade lite på Kupan idag! En stor mysig och varm tröja och svart figursydd tunika. Plus två böcker som Paui tyckte jag skulle läsa. Allt för 56kr! Måste fara till Kupan oftare... Finns ju jättemycket bra grejer där! Rekommenderas starkt.
Jag är så grymt glad att jag och Paui börjat umgås med på fritiden! Känns galet kul. Du är underbar Paui!
Tror jag ska gå o packa upp mina fynd från idag och kanske börja läsa någon av böckerna..

Snart är de lov, ifall nån missat de. Jag är klar med alla prov och har inga läxor i veckan. Jag är glad!



Kärleksförklaringar
Postat av: Anonym

Åh, tagga lovet! :D Kommer bli grymt kul ;) Måste bara se till att hålla mig frisk! får panik! Jag var ju nyss sjuk!!! :S men, men,.. hoppas det är en riktigt kortvarig grej ;)

GLÄDJE! :)

Puss på dig söta du! <3

2010-03-02 @ 21:14:37
Postat av: Amelia

Men de skulle ju va perfekt om du kan låna elinas klänning! :)

Kan inte säga desamma, vi ha massa läxa å skit i veckan :s Men jag är glad för din skull :*

Tagga looov!! :D :D

2010-03-03 @ 09:26:25
Postat av: Paui

Ja du fyndade riktigt (btw det heter Kupan med K tror jag) :D Det var jätte kul. Du är super fin människa med ett gott hjärta och fast vi har många olikheter passar vi bra ihop och skrattar mycket :p

2010-03-04 @ 13:25:33

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0