my dear, why is it so hard?

Petra sitter och klagar på min kreativska frambärning av inledningen som ska fånga även den minsta läsarens intresse och glädje. Så nu får detta vara min inledning. Jag sitter alltså nu i min mormors och morfars lägenhet tillsammans med Petra och Amelia. Jag kom hit direkt efter cellgruppen ikväll, stressigt liv. Ikväll på cellisen såg vi i alla fall "Left behind 2". Mycket bättre än ettan, gillar filmen grymt mycket!
Just nu sitter vi tre kusiner och ser på "Kingdom of heaven", vi har haft en trevlig nostalgikväll med gamla inspelade filmer. Mycket skratt ikväll!



Några fler news;

- En person i min närhet har förutspått att jag kommer dö i en hjärtinfarkt i förtid.

- Jag älskar min cellgrupp och jag blir så fruktansvärt glad av dom som är med i den.

- Jag ser fram emot helgen.

- Jag har sett väldigt mycket film dom senaste tre dagarna.

Godnatt!


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi :)

Ännu en gång.... Jag vill också se de där filmerna!!! :O gå och duscha!!! :P haha

å sen skulle det vara trevligt att sitta och skratta med er ;) haha

puss <3

2010-03-25 @ 15:56:54
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0