My dear friend

När jag hade kommit in till stan idag hörde jag av mig till Panda för att berätta att jag kommit fram och var på lindex. Sedan när jag gått ut kommer Panda och Linnea emot mig!! Snacka om glädje att få träffa henne, fick ju tårar i ögonen.. Sjukt, hade glömt bort hur mycket jag saknade henne... Det var alltså dagens glädjemoment! Och ikväll ska jag umgås med mina älsklingar, vi ska göra pizza tillsammans, se film och mysa. De ser vi fram emot! 
Nu ska jag gå o städa lite och packa. Imorgon drar jag till Åre med Amelia och Pontus!  

Gjorde även några fynd på marknaden; en svart/lila sjal, en stor och mysig röd/svart/grå skjorta, några munkar och ett gott bröd. Blir till frukosten imorgon! Jag är glad!

Och puss på Panda för att hon inte har sagt något om att sötNea skulle komma.. <3


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi :)

Åh, hoppas ni har det jätteroligt i Åre! :D

jag hade det då super i Ammarnäs ;)

2010-03-09 @ 19:03:42
Postat av: Pandab0ii

Hahah, jag är bra på att behålla hemligheter!

2010-03-12 @ 22:49:12

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0